Toimitus
Toimitamme vähintään 50 euron tilaukset postin välityksellä Suomeen ilman toimitusmaksua riippumatta siitä, postitetaanko lähetyksesi kirjeenä tai postipakettina. Alle 50 euron tilauksista perimme kiinteän kuuden (6) euron toimitusmaksun.
Pienet tilaukset saapuvat kätevimmin pienlähetyksenä suoraan postilaatikkoon. Isommat paketit voit noutaa joko lähimmästä postin noutopisteestä tai pakettiautomaatista.
Toimitusaika on 3-10 arkipäivää.
Huomaathan, että paketin saapumisilmoitus saapuu tekstiviestinä. On siis tärkeää, että ilmoitat käytössäsi olevan matkapuhelinnumeron tilauksen yhteydessä. Tekstiviestin saatuasi tuotteet ovat välittömästi noudettavissa.
Voit myös noutaa tilaamasi tuotteen liikkeistämme kauppakeskus Kaaressa tai Myyrmannissa. Valitse tässä tapauksessa toimitustavaksi nouto tehdessäsi tilausta verkkokaupassa.
Palautus ja vaihto
Sinulla on 14 vuorokautta aikaa miettiä (paketin vastaanottamisesta laskettuna), haluatko pitää tai vaihtaa tilaamasi tuotteen. Asiakas vastaa palautettavan tuotteen postikuluista postin hinnaston mukaisesti. Emme nouda tai vastaanota paketteja, joiden postimaksua ei ole maksettu etukäteen.
Jos palautat tuotteen, lähetätäthän meille etukäteen viestin sähköpostitse rk@magiclady.fi.
Mikäli haluat vaihtaa tuotteen toiseen (esimerkiksi toiseen kokoon tai väriin), lähetäthän ensin sähköpostia, jotta saamme oikean vaihtotuotteen varattua sinulle. Asiakas vastaa vaihdettavan tuotteen toimituskuluista.
Postitathan palautettavan/vaihdettavan tuotteen osoitteeseen:
Magic Lady
Kauppakeskus Myyrmanni
Iskoskuja 3
01600 Vantaa
Puhelin 050 516 3395
Liitäthän mukaan palautusilmoituksen, joka on saapunut lähetyksen mukana.
Palauttajan on tarvittaessa näytettävä toteen, että tavara on palautettu määräajassa, esimerkiksi palautuskuitilla.
Mikäli palautat tuotteen, teemme maksunpalautuksen sen jälkeen kun olemme vastaanottaneet palautuslähetyksen.
Palautettavien tuotteiden on oltava alkuperäispakkauksessa, käyttämättömiä ja hyvin takaisinlähetystä varten pakattuja. Asiakas voi avata tai purkaa pakkauksen menettämättä peruuttamisoikeutta tarkastaakseen tavaran ominaisuudet ja toimivuuden sekä tutustuakseen tavaraan samaan tapaan kuin myymälässä. Jos palautettua tuotetta on vastoin ostajan laissa säädettyä huolenpitovelvollisuutta käytetty, yrityksellä on oikeus periä arvonalennus aina tuotteen täyteen hintaan saakka.
Asiakkaalla on oikeus ilmoittaa peruuttamisesta myös ennen tavaran toimittamista.
Viallisen tuotteen palautus
Kaikista palautuksista on aina sovittava kauppiaan kanssa etukäteen. Viallinen tuote vaihdetaan ainoastaan samaan uuteen nimikkeeseen. Kauppias ei korvaa palautuksesta aiheutuneita kuluja, ellei palautuksesta ole ensin sovittu kauppiaan kanssa. Kauppias ei lunasta postiennakolla lähetettyjä palautuksia.
Toimituksessa rikkoutuneet lähetykset
Valitettavasti Posti huolellisesta pakkaamisesta huolimatta ei aina onnistu kuljettamaan paketteja ehjänä perille. Tämän takia on hyvä jo lähetystä noudettaessa tarkistaa paketin kunto ja mahdolliset vauriot paketissa.
Mikäli lähetys on vaurioitunut Postin kuljetuksessa, tee viipymättä vahinkoilmoitus Postiin.
Loppunut tuote
On aina olemassa pieni mahdollisuus, että tuote pääsee loppumaan ennen tiedon kirjautumista varastoon. Tälläisessä tapauksessa otamme yhteyttä asiakkaaseen sähköpostitse tai puhelimitse sopiaksemme jatkotoimenpiteistä. Asiakas voi valita, haluaako jälkitoimituksen, peruuttaa tilauksen tai vaihtaa tuotteen toiseen.
Ylivoimainen este
Sulo Kuismin Oy ei vastaa ylivoimaisesta esteestä (lakko, työnsulku, lakko, raaka-aineiden puute, viranomaistoimenpide tai muu myyjästä riippumaton ylivoimainen este) johtuvista viivästymisistä tai vahingoista eikä viivästyneen toimituksen aiheuttamista välillisistä haitoista. Tilaajalla ei ole oikeutta vaatia tämän johdosta vahingonkorvausta.